donderdag 15 december 2011

Mijn fotoverhaal

In de lessen ICT kregen we de opdracht om foto's te nemen van een gebeurtenis, evenement, activiteit,... naar keuze. Achteraf moesten we verschillende opdrachten doen met de genomen foto's, 1 van die opdrachten was het maken van een fotoverhaal. Ik wist al vrij snel dat ik foto's wilde nemen in een kleuterklas. Op maandagnamiddag ben ik naar de Sint- Antoniusschool in Meulebeke gegaan. Als kind heb ik daar altijd op school gezeten en ik heb er heel aangename tijden beleefd. Mijn mama geeft les in de 1ste kleuterklas en die middag ben ik eventjes bij haar op bezoek gegaan.
In de klas trok ik foto's van de verschillende activiteiten. Nadat alle foto's genomen werden deed ik nog een praatje met enkele derdejaarsstudenten en enkele leerkrachten waarvan ik vroeger les kreeg.
In een kleuterklas vliegt de tijd voorbij, het werd al snel 16u, tijd om naar huis te gaan...

Je kan een het filmpje hieronder bekijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten